Leo Lyon Zagami: zpověď vysokého Illumináta (III.)

Jak jsem zmínil na konci předchozí části v jisté chvíli se členům „Projektu Camelot“ozval  mimo mnoho jiných reakcí jeden korespondent, který ve svém dopisu potvrdil velké množství různých detailů uvedených v materiálech od anonymního norského politika. Informace tohoto korespondenta jsou velmi důležité jelikož jeho rodina zažila přímou zkušenost s podobným podzemním zařízením, které ve svých písemnostech zmiňuje norský politik. A zřejmě i proto je „Projekt Camelot zveřejnil v plném znění. Nezávislý internetový deník Matrix-2001 pak svým čtenářům uvádí tento materiál v překladu.

 

Zdravím tým „Projektu Camelot“,

        S velkým zaujetím jsem si přečetl materiál, který jste před časem zveřenili a který má pocházet od nejmenovaného norského politika. Tento materiál se (jak jsem pochopil) se zmiňuje o rozsáhlých podzemních komplexech a jejich výstavbě v souvislosti s rokem 2012.

       Musím se přiznat k tomu, že na mne tyto informace velmi zapůsobily. Osobně vím o podobném zařízení v oblasti „Svalbard“. Co se týče mne, jsem také Nor a pocházím z vojenské rodiny. Má matka dlouhou dobu sloužila v armádě a poté i v některých vládních institucích přičemž velmi dobře věděla  o těchto podzemních základnách.

       Osobně znám přesné umístění jedné z těchto základen a dokonce jsem jí viděl na vlastní oči. Nachází se uvnitř velké hory v oblasti, která se jmenuje „Baneheia“. Mnohokrát jsem se své matky ptal na detaily tohoto zařízení, ale vždy mi odmítla odpovědět. Pouze naznačila, že byla vybudována jako útočiště pro politicky, vědecky a nebo jinak společensky důležité osoby v případě nějaké rozsáhlé nehody a nebo katastrofy.

      Vím, že navštívila ještě jinou základnu, která se nachází v oblasti, která se jmenuje „Eyje“. Zde umístěné podzemní zařízení je skutečně obrovské. Matka mi sdělila, že je ještě větší než to v Baneheia. Další základna by se pak měla nacházet v oblasti „Stavanger“.

       Svého času mi poskytla fotografii podobného zařízení, které se nachází v oblasti „Sorreisa“. Nedokázala mi ovšem říci nic konkrétnějšího o rozsáhlosti této podzemní pevnosti. Jde o fotografii, která je uvedena níže. Nachází se na vrcholu jednoho horského úpatí a ony koule jsou s největší pravděpodobností silné radarové systémy.

Matka mi také sdělila i jiné zajímavě věci. Tak například, že u vedení různých velkých korporací v oblasti elektroniky stojí jedny a ty samí lidé. Různé názvy společností a značky produktů jsou v podstatě záměrným mlžením pravé skutečnosti a stavu věci.

      Co se týče zařízení v Baneheia mi matka sdělila, že v případě nutnosti má umožněn přístup do jejího nitra pouze ona a to na úkor celé naší rodiny. Nemohla sdělit další detaily jelikož se zavázala přísahou k totálnímu mlčení o této věci. Později jsem se dostal do kontaktu ještě s jiným člověkem od armády, který se také dostal do těchto podzemních zařízení.

       Tento člověk mi sdělil, že toto zařízení bylo velmi rozsáhlé a mělo velké množství velmi důmyslným způsobem oddělených sektorů s odlišnými účely. On sám byl v podstatě jakoby uvězněn ve specifické místnosti kde pracoval s různými počítačovými armádními systémy. Celý komplex mohl poskytnout úročiště mnoha tisícům osob a byl vybaven tou nejpokročilejší technologií.

       Mimo to věděl o další sedmi jiných lidech, kteří pracovali podobným způsobem jako on na nějakých jiných projektech. Čtyři z nich prý později zemřeli na rakovinu. Krátká zpráva o tom byla dokonce vydána v norských novinách „Fedrelandsvennen“ v roce 2001.

       Jiný můj známý jenž pracoval několik let pro „NSA“ mi poskytl další poměrně závažné informace s ohledem na problematiku obrovských podzemních komplexů a dalších vládních aktivit. On mi potvrdil, že se po celém světě nachází velké množství těchto objektů. V mnohých z nich se provádí velmi podivné experimenty a výzkum, který se prý vztahuje k takovým věcem jako je časové cestování nebo experimenty s cizí technologií. On sám prý byl zapojen do výzkumu výstavby zcela nového typu kosmické lodi přičemž mi ukázal prostřednictvím počítačové simulace její design a další detaily. Několikrát mi také naznačil, že jisté světové velmoci se velmi intenzivním způsobem zajímají o planetu Mars. V tomto ohledu existují plány na její terraforming – jejich vývoj by měl být v závěrečné fázi plánování.

      Bohužel, pak najednou zmizel a v několika posledních letech jsem nebyl schopen s ním navázat jakkoliv kontakt. Osobně jsem přesvědčen o tom, že byl povýšen. Tak nějak mi naznačil, že byl připravován pro spolupráci s vládou na vědecké úrovni již od dětství a to díky jeho nezvykle vysoké inteligenci a ještě dalším schopnostem. Osobně bych řekl, že byl génius a pracoval s extrémně složitými matematickými a vůbec všeobecně vědeckými materiály.

      Pokud vím, tak má matka několikrát pracovala přímo na základně „Gimlemoen“, která do nedávna patřila armádě. Ovšem jak jsem se dozvěděl v současné době zde byly ukončené vojenské aktivity a celé zařízení se změnilo v jaksi univerzitní areál.

Níže je uvedený letecký snímek představuje komplex Baneheia, kde se nachází aktuální podzemní základna, která je situována přímo v hoře. Fialový ovál ukazuje na místo vstupu do této základny. Bílé struktury na pravé straně snímku představují další budovy tohoto komplexu, kde je umístěno velké množství anténních zařízení.

 

 

Na dalším snímku si všimněte polohy základen Gimlemoen a Baneheia. Jsou poměrně blízko od sebe. Obě dvě základny jsou oddělené řekou, ale jsem přesvědčen, že určitě existuje nějaké podzemní spojení mezi nimi.

 

  Osobně mi je velmi divné, že je v Norsku vybudováno tolik rozsáhlých a přísně tajných podzemních vojenských komplexů. Vždyť Norsko není žádná militantní země a od mezinárodních vojenských akcí se drží spíše stranou.

       Doufám, že alespoň některé mé informace vám byly přínosem.

      S pozdravem a (podpis)

Zdroj: http://www.matrix-2001.cz

Zanechat Odpověď

